پارالمپیک ۲۰۲۴| ذاکر: ۲ سانتی‌متر با مدال برنز فاصله داشتم

1:20 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۸۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پارالمپیک ۲۰۲۴| ذاکر: ۲ سانتی‌متر با مدال برنز فاصله داشتم
ملی پوش تیم پارادوومیدانی گفت: رکوردی که در ایران به ثبت رساندم ۲۰ سانتی‌متر بیشتر از رکورد نهایی امروزم بود و انتظارم این بود که در پاریس آن را ارتقا دهم.

خبرگزاری میزان - ظفر ذاکر، ملی‌پوش تیم پارادوومیدانی ایران در رقابت‌های ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۵ بازی‌های پارالمپیک پاریس با اختلاف ۲ سانتی‌متر در جایگاه چهارم قرار گرفت.

وی درباره عملکردش در این مسابقات اظهار داشت: بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ اولین تجربه پارالمپیکی من است. امروز شرایط جوی با ما همراه نبود و بارش شدید باران روی عملکردم تاثیر گذاشت.

ذاکر ادامه داد: مدال آوران این ماده همگی اهل اروپا بودند و به این شرایط عادت داشتند. رکوردی که در ایران به ثبت رساندم ۲۰ سانتی‌متر بیشتر از رکورد نهایی امروزم بود و انتظارم این بود که در پاریس آن را ارتقا دهم.

ملی‌پوش تیم پارادوومیدانی خاطرنشان کرد: رکوردم در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۱۱.۱۶ متر بود و رکورد نهاییم در رقابت امروز ۱۱.۸۸ سانتی متر که به نسبت سال گذشته با افزایش چشمگیری همراه بود. در ایران رکورد ۱۲.۰۸ را هم ثبت کرده بودم. در رقابت‌های امروز با ۱۱ حریف روبرو بودم و تجربه رویارویی با هیچ کدام را نداشتم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *